Now showing items 1-3 of 3

    • El aprendizaje entre pares : una experiencia posible en la educación superior 

      Correa Bautista, Jorge Enrique; Gómez-Córdoba, Ana Isabel; Guzmán Prado, Yuli; Isaza-Restrepo, Andres; Latorre-Santos, Catalina; Palacios-Sánchez, Leonardo; Perez-Olmos, Isabel; Quintero-Hernandez, Gustavo-Adolfo; Riveros, Rafael; Fajardo, Adriana; Diaz, Luz Angela
      ¿Cómo el aprendizaje entre pares facilita el mejor desempeño académico y social de los individuos? Para resolver esta inquietud, el Grupo de Investigación en Educación Médica y en Ciencias de la Salud, de la Universidad ...
       Documento de trabajo. 2012
    • Targeting neuroplasticity, cardiovascular, and cognitive-associated : Genomic variants in familial alzheimer’s disease 

      Vélez, Jorge I.; Lopera, Francisco; Creagh, Penelope K.; Piñeros, Laura B.; Das, Debjani; Cervantes-Henríquez, Martha L.; Acosta-López, Johan E.; Isaza-Ruget, Mario A.; Espinosa, Lady G.; Easteal, Simon; Quintero-Hernandez, Gustavo-Adolfo; Tamar Silva, Claudia; Mastronardi, Claudio; Arcos-Burgos, Mauricio
      The identification of novel genetic variants contributing to the widespread in the age of onset (AOO) of Alzheimer’s disease (AD) could aid in the prognosis and/or development of new therapeutic strategies focused on early ...
       Artículo. 2018
    • The influence of different curriculum designs on students' dropout rate : a case study 

      Vergel, John; Quintero-Hernandez, Gustavo-Adolfo; Isaza-Restrepo, Andres; Ortiz-Fonseca, Martha; Latorre-Santos, Catalina; Pardo-Oviedo, Juan Mauricio
      The relationship between students' withdrawal and educational variables has generated a considerable number of publications. As the explosion of information in sciences and integration theories led to creating different ...
       Artículo. 2018

       

      Reconocimientos: