Show simple item record

dc.creatorRamírez Suárez, Ricardo 
dc.date.accessioned2018-03-07T14:51:28Z
dc.date.available2018-03-07T14:51:28Z
dc.date.created2017-06-01
dc.date.issued2017 
dc.identifierhttps://revistas.urosario.edu.co/index.php/territorios/article/view/5797
dc.identifier.urihttp://repository.urosario.edu.co/handle/10336/17291
dc.description--
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isospa
dc.relation.urihttps://revistas.urosario.edu.co/index.php/territorios/article/view/5797/3840
dc.rightsCopyright (c) 2017 Territorios
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0
dc.sourceTerritorios; Núm. 8 (2002): Gobernabilidad local; 170-172
dc.sourceTerritorios; Núm. 8 (2002): Gobernabilidad local; 170-172
dc.source2215-7484
dc.source0123-8418
dc.titleFrontera de la educación e integración. Apuntes para un diagnóstico
dc.typearticle
dc.publisherUniversidad del Rosario
dc.rights.accesRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.type.spaArtículo
dc.rights.accesoAbierto (Texto completo)
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Copyright (c) 2017 Territorios
Except where otherwise noted, this item's license is described as Copyright (c) 2017 Territorios

 

Reconocimientos: