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dc.creatorEslava, Luis 
dc.creatorCortés Nieto, Johanna Del Pilar 
dc.creatorPrieto-Rios, Enrique 
dc.creatorBriceño, Natalia 
dc.creatorBriceno-Ayala, Leonardo 
dc.creatorJaramillo Jassir, Ivan Daniel 
dc.creatorAlessandrini, Donatella 
dc.creatorAlonso Bejarano, Carolina 
dc.creatorVan Ho, Tara 
dc.creatorTan, Celine 
dc.creatorYilmaz Vastardis, Anil 
dc.creatorLondoño Aguirre, Diana 
dc.creatorGarcia-Suaza, Andres 
dc.creatorSierra Gaona, Nohora Angélica 
dc.creatorVásquez Franco, Clara Viviana 
dc.creatorSuárez Suárez, Jesús David 
dc.creatorPinzón Triana, Jhony Alexander 
dc.creatorSuárez, Dora 
dc.creatorRodríguez-Morales, Andrés 
dc.creatorSimmons, Claire 
dc.date.accessioned2021-05-19T16:32:52Z
dc.date.available2021-05-19T16:32:52Z
dc.date.created2021-05-18
dc.date.issued2021-05-19
dc.identifier.urihttps://repository.urosario.edu.co/handle/10336/31450
dc.description.abstractThis first report highlights the need for a new social policy starting from the assumption that informality is the norm and formality the exception in Colombia. The figures in this report are from the database on the informal economy in Colombia produced by the RUPTURES21 team. Sources of information include the Large Integrated Household Survey (Gran Encuesta Integrada de Hogares - GEIH), including information from the regions of Amazonía and Orinoquía and additional modules related to migration and ethnic population, the Special Register of Health Service Providers (Registro Especial de Prestadores de Servicios de Salud – REPS), information from the National Institute of Health (Instituto Nacional Salud (INS)), the Integrated Social Protection Information System (Sistema Integrado de Información de la Protección Social (SISPRO)), the Single National Registry of Human Talent in Health (Registro Único Nacional del Talento Humano en Salud (ReTHUS)) and the Unique Affiliates Database (Base de Datos Única de Afiliados (BDUA)).
dc.format.extent21 pp.
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.relation.ispartofInformality in times of Covid-19, Report 1 (2021) 21 pp.
dc.relation.urihttps://www.ruptures21.com/
dc.rightsAtribución-NoComercial-CompartirIgual 2.5 Colombia
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.5/co/
dc.subject.ddcEconomía laboral 
dc.titleA New Social Policy: Informality as the norm and formality and the exception
dc.typeworkingPaper
dc.publisherUniversidad del Rosario
dc.publisher.facultyFacultad de Jurisprudencia
dc.subject.keywordImpact of Covid-19 on the Colombian labor market
dc.subject.keywordInformal work figures in Colombia
dc.subject.keywordDevelopment of public policies to reduce labor informality in Colombia
dc.subject.keywordFormality vs labor informality in Colombia
dc.publisher.otherRupturas21: Hacia nuevas economías, sociedades y legalidades
dc.rights.accesRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.type.spaDocumento de trabajo
dc.rights.accesoAbierto (Texto Completo)
dc.type.hasVersioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
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dc.contributor.gruplacGrupo de Investigación en Derecho Internacional
dc.contributor.gruplacGrupo de Investigación en Derecho Privado de la Facultad de Jurisprudencia de la Universidad del Rosario
dc.contributor.gruplacGrupo de Investigación en Derecho Público
dc.contributor.gruplacGrupo de Investigacion en Salud Publica
dc.relation.citationTitleInformalidad en tiempos de COVID-19
dc.relation.citationVolumeReport 1
dc.source.instnameUniversidad del Rosario
dc.source.reponameRepositorio Institucional EdocUR


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